Főoldal

Simson Schwalbe lábvédő kiegészítő

Többször jártunk a hajdani NDK területén, jóval északabbra helyezkedik el az ország mint hazánk, fel is tűnt, hogy jóval hűvösebb az időjárás mint a Kárpát medencében. Egy kis ötletes kiegészítővel ki lehet tolni a motorozást a kevésbé kellemes időben is.

A KR50-es Simson robogó nagy előrelépés volt a mopedhez képest a lábvédelem terén, ez a jó tulajdonság megmaradt a Schwalbe meglepően hosszú gyártási időtartama alatt is.

A korabeli szocialista ipar azonban felkarolta a mindennapi ingázók ügyét és elkezdték sorozatban gyártani az ötletes műbőr lábvédő kiegészítőt.

A kormány alatti légszűrővedél alá egyszerűen felszerelhető kis műbőr ívre tettek négy ponyvarögzítő szemet, illetve a lámpaidom alsó két rögzítőcsavarjára egy egy ugyanilyen elfordítható rögzítő szemet.

Többféle színben ontotta a népi tulajdonú vállalt ezeket a védőfelszereléseket.

Kívül műbőr, belül hőszigetelő anyag és rikító szegély a szélén.

Itt már a helyén láthatjuk, gyorsan fel és leszerelhető, könnyen tisztítható.

A menetszéltől és a csapadéktól teljesen véd deréktól lefelé

Először kicsit furán mutat a motoron,

de nagyon kényelmes rossz időben.

A képeken látható kéziváltós, belpiacos Schwalbe-ról már korábban volt bemutató,

most elsősorban a kiegészítő miatt tettem fel.

Egyedüli hátrányként talán a motorburkolat erősebb kopását hozhatjuk fel, mert kevésbé látszik így könnyebben megkarcolhatjuk a lábbelinkkel.

Bogyay Norbert 2016.04.09.

vissza a Főoldalra

 

 Fórum

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló 

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2016.