Főoldal

Bevizsgált Simsonok adatai

A KERMI szakvéleményekről már volt szó, most kicsit a bevizsgált motorok számait nézzük át, sajnos nem mindig szerepel pontos azonosító, sőt olyan is van, hogy biztosan hibás az adat. A beérkezés dátuma, az alváz és motorszám szerepel a listán.

Simson moped SR2E 1962. XII. 7. váz: 981.824 motor: 964.743

váz: 90.444 (ez valószínűleg téves) motor: 964.717

Simson Schwalbe KR51 1964. VI. 15. váz: 200.991 motor: 200.604

váz: 206.115 motor: 206.302

Simson Star SR4-II 1965. XII. 15. motor: 1.027.827, motor 1.027.237

Simson Sperber 1967. X. 13. váz: 3.316.588 motor: R 37220 B

Simson Spatz 1967. X. 6. váz: 2.117.644 motor: 1.617.876

Simson mofa SL1 1971. VI. 15. 1.025.278

SL1S 4.022.687

Simson Star SR4-2/1 1972. III. 06. motor: 1.497.189

Simson S50 prototípus 1974. IV. 22 sajnos nincsenek számok

 

Simson Schwalbe KR51/1 K 1974. V. 15 sajnos nincsenek számok

 

Simson S50B 1975. IV. 16. váz: 4.108.927 motor: 2.509.568

 

Simson S50B1 1976. II. 03. váz: 4.192.763

 

Simson S50B2 1977. XII. 22. váz: 4.393.549 motor: 2.776.854

Simson S50N-H 1978. I. 05. váz: 4.359.577 motor: 2.801.245

Simson S51N-H 1980. I. 14. váz: 4.662.762 motor: 4.000.014 (Évjárat 1979!)

 

Simson Schwalbe KR51/2 N-H 1980. V. 27. váz: 985.757 motor: 4.000.081

 

Simson S51B 1-3 1980. IX. 02. váz: 4.801.224 motor: 1/4.007.472

 

Simson S51E (megszakítós gyújtás) 1983. III. 10. váz: 5.154.656 motor: 4.478.861

Simson S51E 1983. VI. 23. váz: 5.187.525 motor: 4.519.290

 

Simson S70C 1985. I. 24. váz: 5.579.128 motor: 4.854.555

Simson S51B 2-4/1 1986. XI. 06. váz: 5.790.482 motor: 5.249.886

 

Simson S51B 1-4 1987. XII. 17. váz: 5.953.924 motor: 5.476.385 (vázszám elgépelve 3/5)

 

Simson SR50/1B 1988. X. 21. váz: 8.116.998 motor: 5.623.896

Simson S51/1B H40 1990. III. 27. váz: 6.187.088

 

Simson S53C 1990. VIII. 28. váz: 6.334.130 motor: 5.980.833

Ezek tehát a mintadarabok részletes adatai, ezek előzték meg a hivatalos nagy példányszámú forgalmazást, de természetesen voltak olyan típusok is (Spatz, Sperber, Mofa, S50B2, S70 változatai), amelyeket később sem forgalmaztak, csak néhány került az országba a hivatalos csatornákon, vagy magánszemélyek által behozott példányokról beszélhetünk.

Bogyay Norbert 2014.03.03.

vissza a Főoldalra

 

 Történetek

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló 

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2014.