|
|
|
|||
|
Érdekességek az Autó Motorból az 1970-es években Több NDK-s folyóiratot bemutattam már korábban, most a hazai irodalomból válogattam pár érdekességet, elsősorban a Simsonról szóló híreket.
1971 januárjában tudósítottak először a Simson mofa SL1-ről.
A követező hír is ehez a típushoz kötődik, mégpedig már a 25.000 legyártott mofán is túl volt a suhli gyár.
Itt már az SL1S mofát mutatják már be, ezt a változatot sem forgalmazták itthon.
Egy kis segítség a hazai kínálatban eligazodáshoz.
Simson Habicht az 1971-es Budapesti Nemzetközi Vásáron.
Egy kis sajtóhiba, mert a Spatz kapcsolási rajza van a képen...
... a Star/Schwalbe páros helyett.
1974 végén már bemutatták az S50 sorozatot.
Egy évvel később már itthon is volt belőle, igaz eleinte még csak a KERMI-nél.
Rózsa György is bemutatta a főbb újdonságait az S50 sorozatnak.
Akkora újdonság volt az új típus. hogy sokat foglalkoztak vele.
BNV-n a nagyközönség is megtekinthette az S50B-t.
S50B2 a legfrisebb változat 1977-ben.
Hazai pályán is bemutatták a BNV-n, de a forgalmazása elmaradt.
Új, hasznos sorozat 1978-ban a Javítóműhely, az első részében a gyújtásról...
majd a karburátorról...
olajcseréről...
közben egy reklám, amit a Mobil nem fogadott nagy örömmel
tisztítás....
kuplung...
sebességváltó...
váz...
első teleszkóp...
majd a hátsó...
illetve az utolsó részben a fékről és a lánckerekekről volt szó.
1979-ben megjelent pár kép a Duó 4/1-ről.
Végül pedig egy fotó a gyári új Simson S50B1 szállítmányról és egy kis betekintés az 1979-es motorkerékpár piacról Bogyay Norbert 2014.12.10. |
|
|
||
|
|
||||
|
|
.
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2014. |
|
|||