Főoldal

Simson Sport változatok

Korabeli gyári fényképek segítségével követjük végig a változásokat a 425S típuson.

Az egyik legformásabb évjárat az 1956-os, Awo embléma, ívelt sárvédők, együléses kivitel...

1957-re díszléc került az ülésre, egyszerűsítették a sárvédőket, Simson márkajelzés került a tankra.

Az év második felére megjelent az osztott ülés, kihúzható kapaszkodóval.

1958-as évjárat az új vázzal, fékkarral, tankrögzítéssel és a hosszabb kipuffogódobbal.

Az év végére szürke hátsólámpa került a sárvédőre.

1959-ben már alumínium díszléc került az ülésre, illetve szintén alumínium borítást kapott a módosított kivitelű hátsó teleszkóppár.

Ritka a bordó szín, de szinte mindegyik évjáratban szerepelt a kínálatban, itt éppen egy 1959-es.

Az 1959 utáni modelleken már az osztott bordás henger van és a gumiba ágyazott motorfelfogatás.

Részletekben a lényeg, krómbetétes tank, szürke bowdenek és kábelek...

homokszórt, matt felületű blokk, fekete imbusz csavarokkal...

polírozott kerékagyak, teleszkópborítás, szegecselt oldalfedélzár, fekete műanyag szelepsapka.

A krómbetétes tankhoz krómozott felni illik, ezt hívják exportkivitelnek a németek.

Függőleges csavar rögzíti a lámpakarikát a lámpafejhez. Csak ilyen tükörrel szerelték.

Jól kivehető a Riesa, majd Pneumant gumi mintázata. Kiemelkedő minőségű volt a gyári fényezés.

Végül szintén egy gyári fotó a négyütemű motor metszetéről.

Bogyay Norbert 2014.01.29

 

 Fórum

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló 

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2014.