Főoldal

Az 1968-as modellek  

A hatvanas évek második felében az új modellek már túl voltak az első frissítéseken. Egy alapos reklámanyagot szeretnék bemutatni a hatvanas évek végéről.

Egy igényes reklámanyag a 4 fő típusról

A teszt: négy motoros és négy kismotor alapos bemutatása

Spatz, Star, Schwalbe és végül a Sperber

A Spatz már az újabb motorral, 2 sebességgel és berugókarral.

Maradt az NKJ karburátor, de már komolyabb szívászajtompítóval készült.

Korabeli NDK-s idill. Az SR2E méltó utódot kapott.

1,8 l/100 km igen jó fogyasztási érték

A Star újabb kiadása SR4-2/1 1968-ból

Alacsonyabb fordulaton éri el a maximális 3,4 lóerőt a motor.

Akár két személlyel is öröm a motorozás :)

 

A Schwalbe is megkapta az újabb blokkot...

és új szívászajtompítót, ami majdnem a kormányig felnyúlik.

 

 

A Sperber az NDK-ban is rendszámos motor volt, 4.6 Lóerő akkoriban 50ccmtől jónak számított.

A Sperber volt a legdrágább ötvenes Simson a hatvanas évek végén, hetvenes elején.

A nagy üzemanyagtartály előrevetíti az S50-es sorozatot.

Europacup győztes 1967-ben a 75 ccm-es GS75.

Bogyay Norbert 2010.02.03.

vissza a Főoldalra

 

 Fórum

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2010.